İnternet Şubesi Hesaplama Aracı İletişim Formu Hemen Başvur

Kilometre Taşlarımız

2017

    • UNICEF Türkiye Milli Komitesi’nin, Türkiye’deki ve dünyadaki çocukların yaşama, gelişme, sağlık ve eğitim hizmetlerine ulaşma ve yaşıtlarıyla eşit haklara kavuşmaları için yaptığı çalışmalara destek vermeye başladık ve ‘UNICEF Gümüş Kanat’ sahibi olduk.
    • Sektörde bir ilki daha gerçekleştirerek, "Sürdürülebilirlik Hisse Senedi Emeklilik Yatırım Fonu"nu müşterilerimize sunmaya başladık.
    • Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği tarafından düzenlenen Kurumsal Yönetim Zirvesi’nde "Kurumsal Yönetim Derecelendirme Notu En Yüksek Kuruluş" seçildik.
    • Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği’nin (TOFD) “Mavi Kapak” projesine destek vermeye başladık.
    • WWF Türkiye'den Yeşil Ofis Diploması’nı almaya hak kazandık.

2016

    • Sürdürülebilirlik Komitesi'ni kurduk.
    • Tedarikçi sözleşmelerimize Şirket'in yürütmekte olduğu tüm yönetim sistemlerine (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001) tam uyum konusunda bağlayıcı maddeler ekledik.
    • Yeni işe giren tüm çalışanlarımız için oryantasyon programı içerisine Sürdürülebilirlik içeriğini ekledik.
    • Çevre Yönetim Sistemimizin, Mart ayında Alman belgelendirme kuruluşu TÜVSÜD tarafından ISO 14001 sertifikası ile belgelendirilmesinin ardından, Türkiye'de ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi belgesini alan ilk bireysel emeklilik ve hayat şirketi unvanını kazandık.
    • Dünyanın farklı yerlerinde çalışan senior-level iş kadınlarını bir araya getirmeyi hedefleyen bir network organizasyonu olan Professional Women's Network'ün (PWN) İstanbul ağına (PWN) üye olduk.
    • İş Dünyası ve Sürdürülebilir Kalkınma Derneği'ne Türkiye'den üye olan ilk bireysel emeklilik şirketi olduk.
    • Tüm çalışanlarımız Sürdürülebilirlik ile ilgili içeriklerin olduğu eğitimleri almaya başladı.
    • Kadına yönelik kanser türlerine ve tiroit kanserine karşı "Sağlıklı Kadınlar" hayat sigortası ürününü geliştirdik ve satışa sunduk.
    • WWF Dünya Saati Uygulaması'na desteğimizi sürdürdük. Bireysel emeklilik sektöründe bu uygulamanın tek destekçisi olarak Genel Müdürlük binalarımızın ışıklarını bu yıl da bir saat süreyle kapattık.
    • 2015 yılında UN Women tarafından başlatılan ve kadın hakları ve cinsiyet eşitliğine erkeklerin desteğini vurgulayan dayanışma kampanyası "He for She" inisiyatifini destekledik.
    • TEGEP Öğrenme ve Gelişim Ödülleri'nde "İşimiz Okumak" sosyal sorumluluk projemiz ile ödül aldık.
    • İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği Yönetim Sistemimizin, Temmuz ayında Alman belgelendirme kuruluşu TÜVSÜD tarafından OHSAS 18001 sertifikası ile belgelendirilmesinin ardından, Türkiye'de OHSAS 18001 belgesini alan ilk bireysel emeklilik ve hayat şirketi unvanını kazandık.
    • İnsan Hakları Beyanımızı yayınladık.
    • WWF Yeşil Ofis Programı'na katıldık.

2015

    • WWF Dünya Saati Uygulaması'na ilk kez destek verdik ve Genel Müdürlük binalarımızın ışıklarını bir saat süreyle kapattık.
    • Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi'ne (UNGC) imza attık.
    • Sürdürülebilirlik Politikamızı oluşturduk.
    • Çevre Yönetim Sistemi ve Çevre Politikamızı oluşturduk.
    • Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi ile Birleşmiş Milletler Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kadınların Güçlendirilmesi Birimi'nin (UN Women) iş birliğiyle 2010 yılında oluşturulan Kadının Güçlenmesi Prensipleri'ne (Women's Empowerment Principles) sektöründe imza atan ilk şirket olduk.
    • Uluslararası alandaki tek insan kaynakları kalite standardı olan "Investors in People"da (IIP - İnsana Yatırım Yapanlar) Türkiye'de "Altın" ödüle layık görülen ilk ve tek emeklilik şirketi olduk.

2014

    • 8. Uluslararası Kurumsal Yönetim Zirvesi'nde, "Halka Açık Olmayan Şirketler" kategorisinde "Kurumsal Yönetim Derecelendirme Notu En Yüksek Kuruluş" seçildik.

2013

    • "İşimiz Okumak" projesi ile Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri ve Avrupa Mükemmellik Ödülleri'nde (European Excellence Awards) ödüllere layık görüldük.
    • Dünyadaki tek uluslararası insan kaynakları kalite standardı olan "Investors in People"da standartların üzerinde performans göstererek, sektörün ilk ve tek "Gümüş" sertifika alan şirketi olduk.

2011

    • "İşimiz Okumak" projesi ile Sabre Awards'ta "Kurumsal Sosyal Sorumluluk" ve "Toplumla İlişkiler" kategorilerinde ve "IPRA (Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği) Altın Küre - Halkla İlişkilerde Mükemmeliyet Ödülleri"nde kurumsal sosyal sorumluluk kategorisinde ödüle layık görüldük.

2010

    • Okul saatleri dışında para kazanmak amacıyla çalışan ortaokul öğrencilerini, başta sokaklar olmak üzere çalıştıkları iş yerlerinden uzaklaştırmak; çocukların okula devamlılıklarını, akademik başarılarını ve sosyal gelişimlerini artırarak eğitimlerine devam etmelerini sağlamak amacıyla "İşimiz Okumak" kurumsal sosyal sorumluluk projesini hayata geçirdik.
    • Garanti Bankası tarafından 2006 yılında düzenlenmeye başlanan Kobi Kadın Girişimci Yarışması kapsamında kazanan kadın girişimcilere destek vermeye başladık.

2008

    • Müşterilerinin sosyal yaşamlarına değer katmayı amaçlayan "Garanti Emeklilik Hobi Kulüpleri" projesini hayata geçirdik.

2007

    • 2007 – 2008 eğitim öğretim yılında Kapadokya Meslek Yüksekokulu'nun eğitim programlarına "Bankacılık ve Sigortacılık" bölümünü ekledik.

2006

    • Toplum Gönüllüleri Vakfı ile birlikte, toplum gönüllüsü gençlerin köylerde okul onarımlarına yardım etmesi, sokak çocuklarına ağabeylik yapması, olanakları sınırlı küçüklerin SBS ve LYS sınavlarına hazırlanması, Gençlik Hizmet Merkezleri'nde okuma-yazma öğretilmesi ve bilgisayar kursları verilmesi çalışmalarına başladık.
    • Çalışan görüşlerinin aktarılması için "Fikirler Fora" öneri platformunu kullanıma açtık.

2005

    • Ayhan Şahenk Vakfı iş birliği ile yürütülen Gezici Sağlık Hizmetleri projesi kapsamında, Türkiye'nin dört bir yanında, "Göz Sağlığı", "Genel Sağlık" ve "Çocuk Sağlığı" konularında hizmet vermek üzere özel olarak tasarlanmış modern sağlık araçlarıyla, ilköğretim çağındaki çocuklar başta olmak üzere, sosyal güvencesi olmayan ve maddi olanakları sınırlı kişilere sunulan sağlık hizmetlerine destek vermeye başladık.